2014. május 9., péntek

Télire

Már most kezdem begyűjteni a télirevalót, amiből lehet. Legalább időben vagyok.
 
Fagyasztott petrezselyemkockák
 
Tegnap vettem egy szép csokor fehérrépát, hatalmas, illatos levélkékkel. Az egészet alaposan megmostam, a  répákat megskalpoltam, a petrezselymet pedig levelestül-ágastul apránként beledobtam az aprítóba. Aztán a zöld illatos darálékot szilikon jégkockatartóba nyomkodtam, és beraktam a fagyasztóba.
Ma reggel kipattintottam a petrezselymet a szilikonformából, és nejlonzacskóba téve ment vissza hibernálódni a téli vitaminhiány idejére.
Egy adag bőven elegendő egy levesbe, vagy petrezselymes krumplihoz.

3 megjegyzés:

  1. Csinos :)
    (én rámás műanyagba szoktam lefagyasztani és abból szoktam vágni :))

    VálaszTörlés
  2. Én is margarinosba készültem belerakni, de ez most praktikusabbnak tűnt. Majd meglátjuk. :)

    VálaszTörlés